- Regulamin określa zasady sprzedaży Produktów przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Każda osoba składająca zamówienie w sklepie internetowym www.pictis.pl jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Klienta z zapisanych w nim zasad i postanowień. Podczas zakładania konta w sklepie Klient potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, iż akceptuje go w obowiązującej formie. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
- Regulaminie – rozumie się przez to niniejszy Regulamin sklepu internetowego www.pictis.pl;
- Sklepie – rozumie się przez to sklep internetowy www.pictis.pl;
- Kliencie – rozumie się przez to osobę kupującą Produkt oferowany do sprzedaży;
- Produkcie – rozumie się przez to usługi towary, które można zamawiać zgodnie z niniejszym Regulaminem
I. INFORMACJE OGÓLNE
- Właścicielem Sklepu Internetowego www.pictis.pl, zwanego dalej Sklepem, jest DIGITAL 7 S.C., ul. Zosi 19, 05-270 Marki, NIP: 524-277- 21-63
- DIGITAL 7 S.C. jest stroną umowną sprzedaży zawieranej z Klientem i figuruje na rachunku jako sprzedawca zamówionych przez Klienta produktów.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja zawartych w nim warunków i kosztów dostawy.
- Zamówień w Sklepie mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie.
- Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie, Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Sklep danych osobowych podanych w formularzu zamówienia w stopniu niezbędnym do realizacji zamówienia oraz celów ewidencyjnych. Każdy Klient ma zagwarantowane prawo do wglądu oraz poprawiania swoich danych osobowych, może się także zwrócić z prośbą o skreślenie go z listy klientów. Sklep zobowiązuje się nie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów, zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mail, w celach niezwiązanych z realizacją zamówień.
- Dane osobowe chronione są zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich. Firma DIGITAL7 oświadcza, iż do każdego dzieła graficznego zakupionego w serwisie www.pictis.pl, każdorazowo opłacone są prawa autorskie do użytych zdjęć i grafik.
II. OFERTA SKLEPU
- Oferta Sklepu nie jest ograniczona terytorialnie.
- Ilość produktów oferowanych w Sklepie jest zmienna, wszystkie są wykonywane na zamówienie.
- Ilość produktów objętych promocją w Sklepie jest ograniczona. Sprzedaż tych produktów realizowana jest na podstawie kolejności zamówień aż do wyczerpania oferty.
- Sklep zastrzega sobie możliwość odwołania lub ograniczenia części oferty, organizowania oraz odwoływania akcji promocyjnych oraz zmian asortymentu i cen towarów bez podania przyczyny.
- Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w nim zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami.
III. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW, PŁATNOŚCI
- Zamawiane produkty będą przyjmowane według kolejności zgłoszeń. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16:00, w soboty, w niedziele i święta rozpatrywane będą następnego dnia roboczego. W przypadku większych zamówień Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji ich w dłuższym okresie czasu niż określony w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu zleceniodawcy e-mailem). – patrz pkt. 6
- Zamówienie jest uznane za ważne tylko jeśli formularz zamówienia został prawidłowo wypełniony przez Klienta i wysłany do firmy DIGITAL7 przy wykorzystaniu mechanizmów zawartych na stronach Sklepu.
- Proces dokonywania zamówienia wygląda następująco:
- Klient składa zamówienie przy pomocy formularza zamówienia znajdującego się na stronie Sklepu
- Klient dokonuje pełnej płatności za wybrany towar i transport na konto Sklepu;
- Sklep weryfikuje poprawność zamówienia i wysyła Klientowi na podany adres e-mail podczas rejestracji potwierdzenie przyjęcia zamówienia, w którym określa termin wykonania i wysyłki zamówionego towaru.
- Weryfikacją zamówienia nazywamy: stwierdzenie kompletności danych osobowych Klienta i danych do wysyłki, sprawdzenie listy produktów zamówionych przez Klienta, potwierdzenie dokonania wpłaty na rachunek bankowy Sklepu
- W przypadku niemożności przeprowadzenia weryfikacji zamówienia zamówienie zostaje potraktowane jako odrzucone. W przypadku niekompletności danych osobowych Klienta, danych do wysyłki lub danych Klienta do wystawienia faktury, Sklep zobowiązuje się podjąć próbę kontaktu z Klientem w celu uzupełnienia brakujących informacji. Brak kontaktu z Klientem w ciągu siedmiu dni kalendarzowych od momentu wpłynięcia zamówienia oznacza potraktowanie zamówienia jako niemożliwe do weryfikacji, a tym samym odrzucone. Niemożność przeprowadzenia weryfikacji oznacza: niekompletność danych osobowych Klienta, niekompletność danych do wysyłki, niemożność kontaktu z Klientem celem weryfikacji/uzupełnienia niekompletnych danych.
- Klient korektę do swojego zamówienia może wprowadzać tylko do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do Klienta. Klient może również wycofać swoje zamówienie zanim zostanie ono potwierdzone przez Sklep. Zamówienie zostaje anulowane w przypadku braku wpływu środków na rachunek bankowy w ciągu siedmiu dni kalendarzowych od dnia jego złożenia. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane. W momencie potwierdzenia wpływu środków na rachunek bankowy Sklepu Klient otrzymuje na wskazany przez siebie w procesie składania zamówienia adres e-mail wiadomość z informacją o przyjęciu przez Sklep zamówienia do realizacji.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, które zawiera niekompletne dane, np. niepoprawny adres wysyłkowy, brak adresu e-mail, niezbędne do zrealizowania zamówienia. Również zamówienia, które nie zostaną opłacone w terminie siedmiu dni kalendarzowych od dnia ich złożenia będą uznawane za nieaktualne i nie będą realizowane, chyba że indywidualne ustalenia między Klientem a Sklepem stanowią inaczej.
- Średni czas realizacji zamówienia w naszym Sklepie wynosi 1-14 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym.
- Na terenie Rzeczpospolitej Polskiej dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej www.dhl.com.pl.
- Na specjalne życzenie Klienta towar może zostać dostarczony w sobotę. Usługa ta jest dodatkowo płatna. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
- Zapłata za zamówienia produktu przez Klienta odbywa się przelewem na rachunek bankowy Sklepu. Weryfikacja i potwierdzenie zamówienia przez Sklep rozpoczyna się w momencie wpłynięcia należności na konto. Po dokonanym potwierdzeniu, Sklep przystępuje do realizacji zamówienia.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- DIGITAL7 wystawia faktury VAT na życzenie Klienta.
- Wszelkiego rodzaju opóźnienia w dostawie oraz jego niezgodność z zamówieniem, a także szkody powstałe w czasie transportu Klient powinien zgłaszać Sklepowi.
- W przypadku nieodebrania przez Klienta towaru wysłanego przez Sklep, Klient zostanie obciążony kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki [wynika to z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych w § 37 stanowi, iż za czynności związane ze zwrotem przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego do nadawcy (po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy) pobiera się opłatę] oraz ponownej jej wysyłki. W przypadku powrotu przesyłki do Sklepu i niemożności kontaktu z Klientem, przesyłka ta będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy. Po tym okresie zawartość przesyłki ulega przepadkowi na rzecz Sklepu, a wpłacone wcześniej środki pieniężne nie będą zwracane.
IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Fototapety, obrazy na płótnie są produktami dostępnymi wyłącznie na zamówienie Klienta. Klient określa parametry zamówienia: wybiera zdjęcie, materiał, wymiar wydruku oraz opcje wykończenia. Produkcja każdego wyrobu realizowana jest od podstaw wg zlecenia Klienta.
- Zamówiony przez Klienta produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje.
V. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Termin obowiązywania rękojmi wynosi jeden rok i rozpoczyna z dniem, w którym Klient otrzymał przesyłkę z zamówionym towarem.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne różnice w wyglądzie towaru dostarczonego od oferowanego przez sprzedającego. Obraz oglądany na ekranie monitora może odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu na danym monitorze. Takie odstępstwa nie upoważniają do składania reklamacji.
- Klient jest zobowiązany w ciągu trzech dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z towarem zgłosić drogą mailową bądź pocztą reklamacje, dotyczącą uszkodzenia paczki lub towaru.
- Wszystkie parametry towaru i jego zgodność z dokonanym zamówieniem (wymiary, ilość brytów, dopasowanie brytów, laminat, jakość grafiki), należy sprawdzić przed jego montowaniem. W przypadku zauważenia jakichkolwiek niezgodności, należy to zgłosić przed dokonaniem montażu. W innym wypadku produkt w stanie naruszonym nie może zostać przesłany, co jest jednoznaczne z niemożliwością reklamacji wad, które powinny być zgłoszone przed montażem.
- Klient, który zgłasza wadę towaru, jest zobowiązany na wezwanie Sklepu odesłać wadliwy towar, w celu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. Sklep jest zobowiązany w nieprzekraczalnym terminie 14 dni zakończyć proces reklamacyjny. Za jego zakończenie uznaje się określenie stanowiska, liczone od momentu dostarczenia towaru. Jeżeli Sklep nie wywiąże się z podanego terminu, uprawnia tym samym Nabywcę do rozwiązania umowy i żądania zwrotu pieniędzy za złożone zamówienie.
- Szkody, które powstały skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z umową działań Klienta w trakcie montowania towaru, lub jego użytkowania, nie stanowią podstawy do wnoszenia roszczeń wobec Sprzedającego. Nieprawidłowe lub niezgodne z umową działania określają informacje podane przez producenta towaru.
- Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne ślady uszkodzenia lub otwierania istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. Należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z Sklepem. W innym przypadku reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu nie będą przyjmowane.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Ceny produktów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich. Ceny zawierają podatek vat 23%. Cena prezentowana przy danym produkcie jest dla Klienta wiążąca w momencie złożenia zamówienia.
- Niniejszy Rregulamin jest dokumentem określającym zasady składania zamówień w Sklepie. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu, a jego postanowienia stają się dla Klienta wiążące w chwili dokonania przez niego zakupów w Sklepie.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia. Klient nie jest związany tymi postanowieniami Regulaminu, które uległy zmianie po złożeniu zamówienia.
- Opinie i pytania dotyczące pracy Sklepu w zakresie prezentacji produktów i realizacji zamówień prosimy kierować na adres: info@pictis.pl
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Ustawy z dn. 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny oraz Ustawy z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Ustawy z dn. 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz.1176 ze zm.). Wszelkie spory, wynikłe na tle realizacji zlecenia, strony zobowiązują się rozwiązać w pierwszej kolejności polubownie. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia i konieczności skierowania sprawy na drogę sądową, sądem właściwym będzie każdorazowo Sąd Rejonowy w Warszawie
- Firma DIGITAL 7 S.C. prowadząca sklep internetowy www.pictis.pl nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące dane Klienta
Adres Sklepu do korespondencji:
DIGITAL7 S.C.
ul. Zosi 19
05-270 Marki